Ik ben Marjolein en een echte Voorschotense. Verder ben ik moeder van 2 kinderen (16 en 13 jaar) en gelukkig getrouwd :-).
Sinds 2016 ben ik werkzaam in deze leuke praktijk. Claartje en ik kennen elkaar al veel langer en via haar ben ik hier ook terecht gekomen. Eerst als doktersassistent met administratieve taken, vervolgens in combinatie met het praktijkmanagement en per oktober 2023 ben ik mij volledig gaan richten op het praktijkmanagement. Ik werk dus achter de schermen en regel alles voor de artsen en het personeel samen met mijn directe collega Chereen.